Bureau Meerstad, verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van onder andere De Eems, zoekt een ervaren officemanager!
Woningen voor duizenden mensen in Groningen. Wij gaan het doen, doe je mee?
Krijg jij energie van mensen ondersteunen in hun werk, zorgen voor soepel lopende agenda’s en alles tot in de puntjes regelen? Dan hebben wij een prachtige plek voor jou op ons drijvende projectkantoor. Want wij zoeken een:
Dit is het werk
Als officemanager ben je een onmisbare schakel in ons bureau, team en werk. Je bent verantwoordelijk voor administratieve, secretariële, organisatorische en facilitaire taken, waardoor geen dag hetzelfde is. Een greep uit de meest voorkomende werkzaamheden:
verzorgen en verwerken van zakelijke correspondentie en het bijhouden van adressenbestanden
(complex) agendabeheer en maken van afspraken
beantwoorden van vragen via telefoon en e-mail of zorgen dat collega’s dit tijdig oppakken
organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen, inclusief notuleren en uitwerken van verslagen
ontvangen van gasten en zorgen voor een gastvrije en professionele omgeving
bewaken van werkstructuren, archieven en klantdossiers (onder meer in AFAS)
meewerken aan projecten op het gebied van efficiency en digitalisering
bestellen en beheren van kantoorartikelen, boodschappen en catering
Je werkt in principe op kantoor. Zo blijf je dicht bij het team én het snelle reilen en zeilen van de organisatie.
Dit ben jij
Je bent een energieke officemanager of managementassistent met een mbo-/hbo-achtergrond en minimaal 4 jaar ervaring. Dynamiek past bij jou: je schakelt snel, werkt oplossingsgericht en bent flexibel. Je bent accuraat, besluitvaardig en een echte teamspeler. Collega’s waarderen je betrouwbaarheid, integriteit en positieve energie. Voor klanten ben je het vriendelijke en deskundige eerste aanspreekpunt. Je ziet het werk liggen en pakt dat proactief op. Ervaring met Microsoft Office (Word, Outlook, Excel, Teams, OneNote) heb je volop. En je bent techsavvy en gericht op verbetering: je ziet altijd kansen om processen slimmer en efficiënter te maken.
Dit bieden wij jou
We bieden je een afwisselende baan op een geweldige plek. Je werkt samen met een hecht en gezellig team dat hard werkt, maar ook samen leuke dingen onderneemt, zoals inspirerende stedentrips. En verder:
marktconform salaris (bruto p/m tussen € 3200 en 3700 bij 40 uur p/w) en reiskostenvergoeding
36 vakantiedagen per jaar (bij 36 uur p/w)
goede pensioenregeling
een jaarcontract met uitzicht op een vast contract
elke dag de mogelijkheid om samen te lunchen
laptop en telefoon van de zaak
Waarom bij ons werken?
De komende jaren bouwen we in plangebied Meerstad duizenden woningen, met veel oog voor betaalbaarheid, duurzaamheid, leefbaarheid, gezondheid en natuur. Dat doen we samen: met omwonenden, belangenorganisaties, projectontwikkelaars, bouwers en andere partners. We hebben een mooie en bijzondere opgave, die van grote betekenis is voor Groningen, de regio en Nederland. En natuurlijk vooral voor al die mensen die we hiermee een thuis bieden. Daar lever jij in deze functie een bijdrage aan.
Meer informatie
Wil je meer weten? Neem dan contact op met onze officemanager Madelon Welleweerd via 050-5995710 (di, do en vr). Meer over de ontwikkeling van plangebied Meerstad vind je op www.toekomstmeerstad.eu.
Meer over Bureau Meerstad lees je hier.
Solliciteren
Stuur je motivatie en cv uiterlijk zondag 2 november 2025 naar info@meerstad.eu, onder vermelding van Sollicitatie Officemanager. De gesprekken vinden plaats in de week van 10 november 2025.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.